צימרים

ליל הלבנה

ליל הלבנה

ליל הלבנה סוויטה יוקרתית בעין יעקב לאירוח זוגות רומנטיים מול נוף גלילי מהמם.

בקתות אורפז

בקתות אורפז

כל הנחוץ לחופשה מושלמת. לכל צימר בריכת שחייה פרטית המשקיפה לנוף מרהיב...

אחוזת סלרנו

אחוזת סלרנו

אירוח יוקרתי באווירה גלילית שלווה ממתין לכם במתחם הנופש "אחוזת סלרנו" בגורן...

אחוזת אורין בגליל

אחוזת אורין בגליל

מתחם יפייפה וגדול השוכן בגליל העליון עם חצר מטופחת מאוד. המתחם מתאים למי שמחפש...

שלווה במושבה

שלווה במושבה

סוויטות לפי שעה מטריפות בסגנון קלאסי וייחודי הכוללות ג'קוזי זוגי ענק בתוספת מלחי...

צימרים

בחירת צימרים מתבצעת כיום בראש ובראשונה על פי התמונות. בעידן שבו אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני וכל גולש מאבד סבלנות בתוך שניות ספורות בלבד, התמונה היא חלק בלתי נפרד ממערך הקידום והשיווק של הצימר. השאלה היא איך משיגים תמונות איכותיות וכיצד בוחרים אותן. בדיוק כאן אני נכנס לתמונה: צרו עימי קשר ותוכלו להתאים לצימרים שלכם את התמונות הכי טובות בארץ.

אני מקפיד על שלבי עבודה נכונים כדי להשיג עבורכם תמונות מצוינות. בשלב הראשון אגיע לצימר כדי לראות מקרוב את האווירה, את הנוף ואת התנאים. אזהה את החוזקות והחולשות של הצימר ואחליט יחד אתכם כיצד להדגיש את היתרונות היחסיים. בשלב השני אבצע את הצילום עצמו ואתייחס לכל הפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול. בעזרת ניסיון משמעותי וציוד מתקדם ומשוכלל אוכל להבטיח לכם תמונות מושלמות במחיר הוגן.

החשיבות של התמונות עבור האורח
מלבד השימוש בתמונות לבחירת צימרים, אורחים מסתכלים בתמונות גם אחרי שהם מבצעים את ההזמנה. הסיבה היא שהאורחים רוצים להיכנס לאווירה הנכונה ולדעת מה מצפה להם. כאן הסוד הוא לשמור על מסתורין מסוים של הצימר והסביבה הקרובה, אך במקביל גם לתת לאורח את מה שהוא מחפש. בעלי צימרים שעושים את זה יבטיחו חוויה נעימה וידאגו לכך שהחופשה של הלקוח תתחיל ברגל ימין.

אורחים יודעים להשתמש היטב בתמונות כדי לבחור צימרים ולבדוק אותם מקרוב. אפשר לראות את זה בקרב משפחות שבוחרות יחד צימר לחופשה משותפת, בני זוג שרוצים להפתיע אחד את השני או קבוצות חברים. התמונה היא כרטיס הביקור של הצימר ומה שמבליט אותו באינטרנט. בעזרת התמונות ניתן לקדם את הצימרים ברשתות החברתיות, באתרי התוכן ועל גבי פלטפורמות נוספות. מעבר לכך, קמפיין פרסומי נכון יציג את התמונות שמזוהות עם המקום וכך יאפשר ללקוחות לדעת בדיוק באיזה צימר מדובר.

לסיכום, צילום צימרים ברמה גבוהה הוא שירות שניתן על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים. מטרת השירות היא לסייע בקידום של הצימר ולעזור לגולשים שעדיין מתלבטים בין אתרי אירוח שונים.